„Go to Brand” – CC Center przygotowała 30 wniosków do PARP

Tegoroczna edycja ogłoszonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości konkursu „Go to Brand” cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Spółka CC Center Rakoczy i Partnerzy sp.j. przygotowała aż 30 wniosków dla swoich klientów. Wśród firm przeważały podmioty z branż modowej, kosmetycznej, IT i budowlanej. Nabór wniosków zakończył się w pierwszej dekadzie maja. Na rozstrzygnięcie konkursu PARP ma ok. 90 dni.

–  W przypadku branży IT zainteresowanie przedsiębiorców skupiło się na rynkach amerykańskim i japońskim, natomiast firmy modowe zamierzają podbijać rynki wschodnioeuropejskie – rosyjski i ukraiński oraz Skandynawię – poinformowała Iwona Wielgo-Rakoczy odpowiedzialna za obsługę klienta w spółce CC Center – najbardziej atrakcyjnym kierunkiem dla przedsiębiorstw kosmetycznych okazała się Azja. Konkurs „Go to Brand” cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród polskich przedsiębiorców. Niektórzy beneficjenci pytali nas o kolejne edycje, ale dziś jeszcze nie wiadomo czy PARP będzie je organizować – dodała Iwona Wielgo-Rakoczy.

Fundusze pozyskane w ramach konkursu zostaną przeznaczone na udział w targach, wystawach, kongresach i misjach gospodarczych oraz na działania promocyjno-marketingowe na wybranych przez przedsiębiorcę rynkach. PARP przeznaczyła na ten cel 150 milionów złotych. Każda startująca firma mogła się starać o dofinansowanie na maksymalnym poziomie 1 mln zł.

Pozostałe artykuły

Wyszukiwarka